4 Şubat 2017 Cumartesi

İzlenmesi Gereken 20 Kore Dizisi

1.Boys Over Flowers
izlediğim ilk kore dizilerinden biri. bugüne kadar çok fazla dizi izledim asla favorilerimden düşmedi. tam bir klasik kore dizisi. lee min ho'yu ilk bu dizide gördüm ve gu jun pyo karakteri beni aldı götürdü be. dizi 2009 yılında yayınlandığı için kaliteye önem verenleriniz sevmeyebilir. ama k drama fanı olup hala izlemediyseniz mutlaka bir şans vermeniz gerekir. usturuplu izleyin, çabuk bitirmeyin, sonra da benim gibi bitti diye ağlamayın 😂
2. Goblin
yeni yapımlarda izlediğim açık ara en iyi dizi. abartmıyorum izlerken cidden zaman dursun istemiştim. gong yoo ve lee dong wook'u mıncırmak gibi istekler söz konusu olabilir (tecrübe edildi :D) sakin olun ve asla yaa seni yeriiiiğğmmm diye bağırırken babanızın odanızdan içeri girmesine izin vermeyin. sizi bilemiyciğim ama ben çok deli utanç point kasmıştım uzun bir süre. uzun lafın kısası izleyen pişman olmaz, hemen gidin izleyin.
3. Healer
samimi bir şekilde yazmak istiyorum bu dizi hakkında düşüncelerimi. açık konuşayım bu konu başlığına geldiğimde beş dakika boyunca kitlendim ve düşündüğüm tek şey ji chang wook, onun sevgili dudakları ve omuzlar ve omuzlar ve omuzlar oldu 😂😂  diziye gelecek olursak.. :D aksiyon severlerin sevmeme gibi bir ihtimalini görmüyorum. hem romance hem aksiyon hem komedi hem minnoşluk, ne isteseniz var. buram buram aksiyonu da hissettirmediği için aksiyon sevmeyenlerin de kesinlikle seveceği bir dizi.
4. Secret Garden
secret garden kore dizileri denildiğinde akla gelen ilklerden biri. beni epey güldüren ve ağlatan bir dramaydı. yakında zamanda kitabı da çıktı ve koşa koşa aldım hemen.

5. Kill Me Heal Me
6. The Heirs
7. Descendants of The Sun
8. Weightlifting Fairy Kim Bok Joo
9. W: Two Worlds
10. Dream High
11. Man From The Stars
12. Fated To Love You
13. I'm Sorry I Love You
14. Moonlovers
15. The Legend of The Blue Sea
16. School 2013
17. The Master's Sun
18. City Hunter
19. The K2
20.My Girlfriend Is Gumiho

Sıralamayı çok önemsemeyin ama hepsini mutlaka izleyin ^^














































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder