18 Şubat 2017 Cumartesi

High Society



Kanal: SBS
Tür: romantik
Bölüm sayısı: 16

Oyuncular:

UEE
Sung Joon
Park Hyung Sik
Lim Ji Yeon

Konu: Varlıklı bir aileden gelen bir kızın kendi isteği doğrultusunda yaşamaya çalıştığı hayatı ve bulmaya çalıştığı aşkı anlatmaktadır. Hikaye çevresindeki arkadaşları ve ailesi etrafında dönmektedir.

Yorum: Çook uzunca bir süredir yeminliymişçesine izlemediğim dizidir kendisi. şu an bitirdiğim için pişmanım. sonsuza dek hyung sik ve ağlamalarını izleyip, onun ruh haliyle şekillenebilirim. izlediğim süre boyunca bir ağlayıp bir güldüğüm nadir dizilerden biri olup pat diye favorilerimden biri oldu.
başta konu bakımından sıcak bulmamıştım klasik zengin kız fakir oğlan aşkı diye. nitekim öyleymiş de ama hikaye çok farklı aktarılmış gerçekten. oyunculukları gerçekten beğendim. özellikle Sung Joon'un işi zordu karakter geçişleri bakımından. bence altından kalkabilmiş. Uee o kadar iyiydi diyemesem de onun da işi zordu ve fena değildi. normalde çok sevdiğim bir kız ama buradaki karakteri bakımından mıdır nedir çok ısınamadım.
Lim Ji Yeon da aşırı sevimli bir karakteri oynuyor. ben hayran oldum kızın karakterine. inanılmaz güzel bir enerji veriyor. durmadan ağlıyor, gülüyor, çaktırmadan herkesin haddini de bildiriyor anlayacağınız ben sevdim.
Gelelim minnoş hyung Sik'imize. sen nasıl bir şeysin aşk ya. öyle ağlanır mı manyak. izlerken ağlamaktan ciğerim soldu. en sevdiğim karakter tipini oluşturmuşlar aşık olmamam elde değildi zaten. zengin, havalı, yakışıklı, körkütük aptal aşık, şapşik, şapşik ve şapşik jdjlk ya yerimm. bu çocuğu anlatacak kelime bulamıyorum izleyin görün kızlar. ben oppalarım arasına sağlam bir tane daha eklemiş bulundum bakalım siz ne düşüneceksiniz bu dizi hakkında. yorumlarınızı bekliyorumm


































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder