24 Ocak 2017 Salı

Goblin





Dizi Adı: Goblin
Diğer Adı: The Lonely and Great God
Kanal: tvN
Bölüm sayısı: 16

Oyuncular:

Gong Yoo
Goblinler böyle tatliş bir şey miydi diyeceksiniz.

Kim Go Eun
Goblin'in gelini sevimli, melek gibi bir kız.

Lee Dong Wook
İzlediğinizde kafanızda oluşan azrail kavramınız tamamen değişiyor.

Yoo In Na
İzlerken kız erkek farketmeksizin gözünüzü alamıyorsunuz kadından.

Konu:

Ölümsüzlükle cezalandırılmış bir goblinin ölümlü olabilmek için tek şansı goblinin gelinini bulmaktır. Olaylar geçmişini unutan azrail ve hiç bir anını unutamayan goblinin aynı evde yaşamasıyla başlıyor.


Yorum:

Uzun bir süre adını çokça duydum ancak yoğunluğumdan dolayı bir türlü izleyememiştim. Dizi yayınlandıktan bir ay kadar sonra nihayet başladım. Yorumlar inanılmaz iyiydi ve bir çok kişi tarafından izleniyordu. Beklentim yüksekti zaten ama ilk bölümü izledim ve müptelası oldum diyebilirim.

Gong Yoo ve Lee Dong Wook ikilisi aşırı uyumlu olmuşlar. Sevimlilikten olduğunuz yerde sizi eritecek mükemmel iki karakter yaratılmış. Kendinizi 'ya yeriiim' derken bulabiliyorsunuz. Mimikler beni alıp başka diyarlara götürdü. Her bölümü izledikten sonra kendi kendime kıkırdayıp durdum.

Yoo In Na için gerçekten cool bir karakter yaratılmış ve güzelliği ön planda tutulmuş. Kim Go Eun sevimli bir liseli karakterini canlandırıyor. Gülüşü, hareketleri hemen sevdiriyor kendini.

Bu kadar aşık olacağımı beklemiyordum açıkçası bitirdiğimde aşırı üzüldüm bittiği için. İyiki izlemişim dediklerimde ilk sıralara yerleşti çoktan. İzlemezseniz pişman olabilirsiniz. Ne izlesem diyorsanız ve fantastik seviyorsanız ilk aklınıza gelmesi gereken dizi bu olmalı. Keyifli seyirler!

Bir dahaki yazımda görüşmek üzere ^^

İzleyenlerden yorumlarını bekliyorum 👇












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder